Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008


Βασιλιά του δάσους μας, παιδιά του δάσους μου συνέβει κάτι που δεν έχω ξανανοιώσει τόσο δυνατό μέχρι τώρα..Το βράδυ που κοιμόμουνα μέσα στο όνειρο μου κάποιος μιλούσε και μου έλεγε πράγματα ή που πρέπει να κάνω ή πράγματα του ευατού μου..Ξύπνησα και μετά από 10 λεπτά αφού είχα σιγουρευτεί οτι είχα ξυπνήσει αισθάνθηκα βαριά τιν ατμόσφαιρα σαν να ήταν κάποιος εκεί αλλα ορατά δεν ήταν.Και στην συνέχεια αισθάνθηκα ότι κάποιος μου έλεγε να ανοίξω το δεξί χέρι κάτι που φαίνεται και στην φωτογραφία και έπειτα ένιωσα ένα σαν χάδι στο χέρι μου λες και το έκανε ένας ανθρώπος με ύλη που πρακτικά δεν υπήρχε αυτο συνεχίστηκε για μερικά λεπτά και μετά έφυγε.Μέχρι να φύγει ήμουνα αρκετά ήρεμος μετά όμως φοβήθηκα γιατί επέστρεψε η λογική και δεν ήμουν αρκετά έτοιμος για πρώτη φορα...Ο καλός μας Ιωάννης μου εξήγησε τι έγινε->ήταν κάτι καλό ήταν η παναγίτσα μας που ήρθε για κάποιο λόγο..Και ότι δεν έπρεπε να φοβηθώ και έστι είναι..είχε δίκιο..αυτό ειναι που μας διώχνει από τον δρόμο μας ->φόβος,άγνοια..Μετά ηρέμησα και κατάλαβα ότι αυτό ήταν το σήμα να συνεχίσω πιο δυνατά.!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: